Sunday, 16 September 2012

Saturday, 15 September 2012

Geng KECOH kelas 6 Utarid.

Cerita pasal GENG KECOH KELAS AKU pulak.Aku perkenal kan dari kanan dulu..Siti Erfatun atau dikenali sebagai Epa.Yang sebelahnye tu...mesti la Shafiqah Adibah.Yang satu satunye pakai baju ungu tu Amira Natasha dan akhir sekali..dua pupu aku iaitu Anati Iman Syakirah...Diorang nie memang pelawak2 ANTARABANGSA la.....Ceria selalu....Tambahan lagi kalau ade Aqilah....mesti korang x tau kan Aqilah tu sape...kejapye .... Ha!!!sebelah nie baru lah Aqilah..Name penuh Nurul Liyana Aqilah......memang kalau buat lawak sampai pecah perut...tak tahan sampai menangis...hahaha bukanla sampai keluar air mata je.....ok la setakat ni je nanti aku bagi cerita lain pulak...bye!!

Friday, 14 September 2012

UPSR



ALHAMDULILLAH.......Akhirnya selepas 8 bulan 10 hari berhempas pulas..habis juga UPSR...penat.....Tapi...PSRA menjelang.......Hah!!!!!STRESS.Doakan saye dapat keputusan yang cemerlang ye......:)



Sahabat....





Ini lah sahabat baik aku dunia dan akhirat.Sini aku perkenalkan mereka kpada korang.Yang pakai baju hijau tu namanye Shafiqah Adibah. Yang pakai baju warne kuning tu pulak namenye Aneesa..ha....Aku nak cerita pasal Adibah dulu.Aku start kenal rapat dgan die mase darjah 5.Mase tu aku duduk sebelah die dan dari situ la aku kenal budi baik dia,lemah lembut die,kerajinan dia ...banyak lagi la...tapi aku lah yang tak pandai menjaga hati die sampai sampai die hantar surat dekat aku untuk putus kawan.Sebaknya hati aku hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku mase tu ...Aku sangat menyesal !!!!! .... Cite pasal Aneesa pulak...Aku pon mengenalnye dengan rapat semase darjah 5.Die ni budak becok(jangan ambik hati),pandai ,peramah dan suka tolong orang.Dialah seorang sahabat aku yang bersama-sama aku ketika rehat, balik dan ketika aku sedih.Adibah ada kawan baik dia yang lain.Akula yang merampas die dari kawan baik die dan aku tak kesah kalau die tak layan aku.Adibah atau Aneesa kalau korang ada bace post ni aku nak memohon maaf  kalau ada buat salah...dan aku sangaat-sangat berterima kasih kerana sudi menjadi SAHABAT BAIK AKU.Sekian ........ :)

Friday, 31 August 2012